Der er ingen vej uden om, at man som virksomhed skal holde styr på alle sine udgifter og alle sine indtægter. De skal også dokumenteres med bilag og bogføres. Der skal laves løn, afregnes diverse afgifter og stemmes af i forhold til bank.
Der skal kort sagt laves en masse arbejde, der ikke har noget som helst at gøre med hvorfor du startede en virksomhed og hvad den laver.
Overlad administrationen til os. Så slipper for at være administrator efter alle de andre er gået hjem, og hvor du enten burde være sammen med familien eller sidde og få den næste gode idé.
Vi kan hjælpe dig med
- Bogføring i vores eget eller i dit system – det afgør du
- Lønberegning og alle de indberetninger der følger med
- Opstilling af de balancer du ønsker så du kan følge med uden bøvl
- Opfølgning på budgetter
Det bedste ved det hele er, at den efterfølgende opstilling af regnskabet bliver lettere. Så kan vi bruge tiden sammen til at forstå hvorfor tallene er som de er, og ikke på at finde eller rekonstruere bilag.
Det er også det vi mener med at skabe værdi – og med at hjælpe vore kunder med at kunne sove roligt om natten.